אפיון א×Ēר

נאפיין א×Ē קהל הי×ĸד של הא×Ēר, נאפיין א×Ē המבנה הטכני של הא×Ēר, נאפיין א×Ē האלגורי×Ēם או ה×Ēבני×Ē של הא×Ēר ונאפיין א×Ē ×ĸי×Ļוב חווי×Ē המש×Ēמ׊ (×ĸי×Ļוב UX/UI).

×ĸי×Ļוב אפליק×Ļיו×Ē

כיום מרבי×Ē הגלישה מ×Ēב×Ļ×ĸ×Ē ממובייל ולכן קיימ×Ē חשיבו×Ē רבה לאפליק×Ļיו×Ē הנלוו×Ē לא×Ēר. ההחלטה האם לפ×Ēח אפליק×Ļיה נלווי×Ē לא×Ēר נגזר×Ē מפרמטרים מגוונים כמו: מי קהל הי×ĸד

"×ĸי×Ļוב חווי×Ē מ׊×Ēמ׊ UX/UI" מה זה ב×ĸ×Ļם אומר?

המשמ×ĸו×Ē של הקי×Ļור UX היא User Experience, חוויי×Ē מ׊×Ēמ׊. המשמ×ĸו×Ē של הקי×Ļור UI היא User Interface, ממ׊ק מ׊×Ēמ׊. כאשר אנחנו מדברים ×ĸל ×ĸי×Ļוב חוויי×Ē מ׊×Ēמ׊ אנחנו מדברים ×ĸל ביסוס בניי×Ē הא×Ēר ×ĸל סמך ה×ĸ×Ļמ×Ē החוויה שי×ĸבור הגולש בא×Ēר שלנו. ×ĸי×Ļוב הUX |UI נוג×ĸ לאספקטים של פונק×Ļיונאליו×Ē, אץ×Ēטיקה, מולטימדיה, נגישו×Ē, פסיכולוגיה, שימושיו×Ē, זכירו×Ē, י×ĸילו×Ē, שימושיו×Ē ו×ĸוד.

×Ēהליך ×ĸבודה בשלב ×ĸי×Ļוב חווי×Ē המש×Ēמ׊
×Ēהליך הפרויקט מ×Ēחיל קודם כל מחקירה נב×Ļ×ĸ ה×Ēאמה של מיפוי המו×Ļר ואפיון הא×Ēר ביחס לקהל הי×ĸד ו×ĸולם ה×Ēוכן הספ×Ļיפי במטרה לבחור בטכנולוגיו×Ē ובאפשרויו×Ē ההולמו×Ē והמ×Ēאימו×Ē ביו×Ēר לבי×Ē הדיגיטלי שלכם. נבין א×Ē גבולו×Ē הגזרה שלנו בה×Ēאם לאילו×Ļים ולדגשים שזיקקנו ומ×Ēוך כך נגבש אופי ומוטיבים שי×Ēוו א×Ē נראו×Ē הא×Ēר והמבנה שלו. מכאן נוכל לבחור קונספט שילך יד ביד ×ĸם השפה של הא×Ēר, לאפיין מפרט UX שישק×Ŗ הלכה למ×ĸשה א×Ē האסטרטגיה שלנו, לבחור א×Ē השפה הגרפי×Ē ולגבש א×Ē הקונספט ה×ĸי×Ļובי.
×